Replay Schoenen schoenen van Sooco.nl worden gemiddeld beoordeeld met een De prijzen van de schoenen variëren van €14.95 tot €99.95.

Sooco.nl

Schoenen online bestellen bij Sooco ✓Afgeprijsde schoenen collectie 2015 ✓24-uurs levering ✓30 dagen zichttermijn ✓Gratis retour ✓Niet goed, geld terug
9.3, gebaseerd op 3612 klantbeoordelingen.
Terug naar Merkschoenen

Replay Schoenen

(64 artikelen)
Replay

Replay is een Italiaans kledingmerk dat naast kleding ook stoere sneakers en trendy schoenen verkoopt. Replay werd in 1981 opgericht in Italië. Replay schoenen heeft een ontzettend goede reputatie opgebouwd door het gebruik eigentijdse designs, kwalitatief hoogstaande materialen en innovatieve technologieën tijdens het productieproces. Replay schoenen zijn er zowel voor dames, heren als kinderen. In onze webshop hebben we een grote diversiteit aan kleuren en modellen, voor iedere outfit is er een geschikte Replay schoen.


Replay schoenen zomercollectie 2017

Sooco biedt een ruime keuze in Replay schoenen en sneakers. Replay kinderschoenen hebben het grootste aandeel in de nieuwe collectie van Sooco. Daarnaast zijn er ook veel nieuwe modellen voor dames en heren. Replay schoenen spelen duidelijk in op de laatste schoenmode trends en kleuren. We zien bij de sneakers en slippers van Replay veel leuke prints en opvallende details. De meisjes modellen hebben vaak glitters en metallic detail of opvallende strass steentjes.


De kleuren beige, roze, groen, zilver en blauw zien we veel voorbijkomen in de zomercollectie van Replay. Ook worden de basiskleuren als grijs, wit en zwart toegepast. De neutralere kleuren worden veelal toegepast op de herencollectie van Replay. Voor dames hebben we dit lente- en zomerseizoen allerlei leuke sandalen met studs en veterschoenen met metallic details.


Replay schoenen en sneakers online bestellen

Trendy Replay schoenen voor je kids of voor jezelf gevonden? Je bestelt ze bij Sooco gemakkelijk en snel online in onze webshop. Betalen doe je in een beveiligde omgeving. Bestel en betaal je voor 20.00, dan worden je nieuwe Replay sneakers de volgende dag al (gratis bij besteding vanaf €75,-) thuisbezorgd. Is de maat niet goed of zijn ze toch anders dan je had verwacht? Je hebt bij ons 30 dagen zichttermijn. Je kan de schoenen gratis retourneren, waardoor je geen enkel risico loopt.


Replay schoenen banner
Filter
Kleur
Maat
Prijzen
Collectie
Seizoen
Materiaal
Binnenvoering
Schachthoogte
Hakhoogte

Alles over Replay schoenen en sneakers



Alles over replay schoenen

Inhoudsopgave:

-Intro

-De geschiedenis van Replay

-Tijdslijn: wat gebeurde er door de jaren heen bij Replay

-Het retail concept van Replay

-De collecties van Replay

-Het succes van Replay

-Quote




Intro


Replay is een Italiaanse kledingmerk dat is opgericht in 1978 door Claudio Buziol. Het fashion merk richt zich op mannen, vrouwen en kinderen. Naast kleding, accessoires en ondermode verkopen zij trendy schoenen.




De geschiedenis van Replay


Claudio Buziol had het woord ‘Re-play’ vaak voorbij zien komen gedurende een voetbalwedstrijd op tv en vond dit goed passen bij zijn vintage stijl. De woorden ‘re-making’, ‘re-creating’ en ‘re-elaborating’ zijn de basis van het concept van Replay. Dit iconische merk heeft zich ontwikkeld met dit thema sinds haar debuut. Het beste halen uit het verleden en daar een eigentijdse twist aan geven.

  

Achter Replay zit het bedrijf Fashion Box S.P.A. uit Asolo (Italië), opgericht in 1981. geschiedenis replay oprichter claudio buziolHet hoofdkwartier in Asolo is de kern van het bedrijf waar onderzoek gedaan wordt en creativiteit tot uiting komt. Het hele productieproces wordt strikt gemonitord. Beginnend bij de schetsen van het prototype tot aan het eindproduct. Hier is ook het logistiek platform, waarbij artikelen van verschillende producties worden ontvangen, gecontroleerd, gesorteerd en verzonden.


De kernwaarden van het bedrijf zijn innovativiteit, het karakter van het Italiaans design en de uitzonderlijke kwaliteit van haar producten. Mede door haar kennis en ervaring, heeft het bedrijf het geschopt tot één van de grootste spelers in jeans en denim kleding.  


Sinds de oprichting is Fashion Box zijn kernstrategie blijven ontwikkelen en heeft ze zich vast gehouden aan de visie van het product, uitbreiding naar nieuwe markten en het meer controleren van het distributienetwerk.




Tijdslijn: wat gebeurde er door de jaren heen bij Replay


Wat gebeurde er door de jaren heen bij Replay?

1978: Claudio Buziol registreert het merk Replay.

1981: Oprichting Fashion Box S.P.A.

1989: Heruitvinding van de double-ring denim jeans. Binnen twee jaar een productie van kleding van één miljoen.

1991: Uitbreiding van collectie en toevoeging van kinderkledinglijn Replay & Sons.

1996: Nieuw hoofdkwartier van 25.000 m2 in Asolo vlakbij Treviso.

2003: Oprichting nieuwe jeanslijn We Are Replay.

2009: Het bedrijf bezit over totaal 200 winkels, in mei opening on-line flagship store.

2010: Matteo and Massimo Sinigaglia van Equibox Holding S.P.A. bezitten 51% van Fashion Box S.P.A, introductie nieuw retail concept bij de flagship stores in Milaan en Parijs.

2013: Sponsoring FC Barcelona door vierjarig contract.

2014: Opening van The Stage, flagship store, in Milaan.



het retail concept van replay flagship store

Het retail concept van Replay


Het concept van Replay streeft ernaar om voorbij het klassieke idee van een winkel te gaan. Replay gebruikt emoties en het verlangen om iets te onderzoeken. Beleving is het startpunt van de organisatie.


De flagship store The Stage in Milaan heeft het retail concept een lat hoger gelegd. Geïnspireerd door de connectie van denim met films en de theaterwereld, is de winkel een dynamische filmset geworden met adembenemende achtergronden. Hierdoor krijgen bezoekers het gevoel dat zij spelen in een spectaculaire fantasy-film. Dit retail concept The Stage van Replay geeft een nieuwe definitie aan het concept van winkelbeleving.




De collecties van Replay


Onder de merken Replay en Replay&Sons maakt, promoot en verkoopt het bedrijf casual kleding, accessoires en schoenen voor mannen, vrouwen en kinderen. Om het merk meer onder aandacht te brengen werden er onder andere zonnebrillen en parfum verkocht door partners. Deze zijn nog steeds aanwezig binnen de collectie. De schoenencollectie van Replay is er uitgebreid: sneakers, sandalen, loafers, espadrilles, slippers, laarzen, noem maar op en Replay heeft het!




Het succes van Replay


Met een totale omzet van meer dan 400 miljoen is het bedrijf actief in meerdere delen van de wereld met 5000 sale outlets en 220 winkels. Beheerder dan Replay Fashion Box opereert in alle Europese markten, het Midden-Oosten, Azië, Amerika en in 50 landen van Afrika. Het innoverende en vintage design van Replay staat als een huis waarbij de authenticiteit van de producten wordt weergegeven in een uniek en origineel context.


alles over replay schoenen en footwear



‘Jeans are more than just a piece of clothing’


My Shoppingbag
Je Shoppingbag is leeg.
€ 5,- korting op je bestelling

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang jouw € 5,- welkomstkorting!

Nee dank je, ik wil geen korting.

Om je de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Bekijk onze cookieverklaring. Als je gebruik maakt van onze site, gaan we ervan uit dat je akkoord bent.