< Klantenservice - Ruilen/Retourneren: Klachten

Een klacht melden

Niet blij met jouw nieuwe schoenen of is er iets kapot? Dat is vervelend. Maar dat lossen wij meteen voor je op.

Wat moet je doen? Stuur foto’s van de klacht, het gehele paar en de onderkant naar klantenservice@sooco.nlWe streven ernaar om binnen 24 uur (op werkdagen) op jouw klacht reageren en nemen deze – na het ontvangen van jouw bericht – direct in behandeling. 
Helaas kan het ook soms een werkweek duren voordat je een volledig antwoord krijgt, heb dan nog eventjes geduld, we doen ons best.

Je snapt vast wel dat niet alle klachten vergoed worden. Denk bijvoorbeeld aan:

  • - Slijtage van zolen en hakken;
  • - Kale neuzen;
  • - En andere gebreken die door een verkeerd of langdurig/verkeerd gebruik veroorzaakt zijn en die de verkoper niet verwijtbaar zijn.

Heeft jouw klacht niets met schoenen of andere gekochte producten te maken en omhelst het iets anders – bijvoorbeeld de service van Sooco? Laat het ons dan asjeblieft weten door ons te bellen op +31 (0)545 - 251 045 of door te mailen naar klantenservice@sooco.nl.

My Shoppingbag
Je Shoppingbag is leeg.
€ 5,- korting op je bestelling

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang jouw € 5,- welkomstkorting!

Nee dank je, ik wil geen korting.

Om je de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Bekijk onze cookieverklaring. Als je gebruik maakt van onze site, gaan we ervan uit dat je akkoord bent.